Knuffelkonten en gamechangers langs invalswegen promoten Meierijstad
MEIERIJSTAD – Langs de invalswegen van de drie grote kernen van Meierstad komen grote oranje banieren. Ze verwijzen naar de campagne “Made in Meierijstad”, waarmee de gemeente zichzelf op de kaart probeert te zeggen met de thema’s food, cultuur en ondernemerschap.
Knuffelkonten
De eerste banieren zijn maandag geplaatst. In totaal worden er 52 banieren geplaatst: zeven meter hoge vlaggenmasten in sets van vier aan weerszijde van belangrijke in-en uitgangswegen. De afbeeldingen zijn de gezichten van inwoners van Meierijstad die model staan voor belangrijke doelgroepen van de promotiecampagne: toekomstige topper, podiumbeesten, krasse knarren, knuffelkonten, maakpionier, nieuwe maker, game changer en doorpakker.
De masten zijn permanent, maar er zullen steeds andere banieren te zien zijn. Het is namelijk de bedoeling dat de masten ook gebruikt gaan worden voor de aankondiging van (grotere) evenementen in de verschillende kernen van de gemeente.